Yoga og helse

Hormonell? Maten og yogaen som gjør deg bedre!

Spis og tren kroppen til mer energi, overskudd og velvære!

I denne unike kombinasjonen av rolig bevegelse og velfunderte kostråd, får du alt som du har behov for enten du har PMS, nærmer deg overgangsalderen eller er midt i menopausen.

Konseptet er utviklet av ernæringsfysiolog og yogalærer Gunn Helene Arsky og inkluderer:

  • 35 min yogavideo
  • 20-siders e-bok

YOGA: Du får en video med 35 minutters enkel, rolig yoga som inkluderer virkningsfull akupressur. Yogaen krever ingen forkunnskaper og er godt forklart. Øvelsene kan gjøres hver for seg eller som en samlet yogasekvens, alt etter ditt behov. Du kan ha nytte av en yogamatte, 1-2 pledd og 2-3 puter. (Men du kan klare deg uten noe som helst!)

Gjør yogaøvelsene når du har symptomer eller plager, eller bruk dem forebyggende.

KOSTHOLD: Du får en oversiktlig 20-siders e-bok med kostråd ved PMS og overgangsplager. Bli kjent med kvinnens viktigste hormoner og symptomene du bør være på vakt for. Finn ut hva du bør spise i perioder med PMS og de beste kostrådene for hetetokter, nattsvette og humørsvingninger. Bli kjent med begreper som fytoøstrogener og finn ut hvorfor sjokolade hjelper.

Slik skjer det: Bestill din helsepakke her!

Du får en mail etter at du har betalt, med linker til boken og yogaen. Yogaklassen kan du gjøre så mye du vil! Boken kan du skrive ut!

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply